Facebook Instagram
  • Fria Byten
  • 30 Dagars Öppet köp
|
Sverige (SEK)
Leverans till:

Kundtjänst

Kontakta oss på eXtremeclothing på det sätt som passar dig bäst

Vi finns här för dig! Så har du några frågor eller funderingar är det bara att höra av dig till oss.

Vi är nåbara 7 dagar i veckan och även till viss mån på kvällar via chatten på sidan. Vårt mål är att hjälpa dig så snabbt som möjligt på det sätt som passar dig bäst. Tveka inte att kontakta oss vid eventuella frågor.

 

 

  support@extremeclothing.se
  08 - 647 08 00 Vardagar mellan 10 - 15 (Lunch stängt 12-13)
  Följ oss på Facebook
  Följ oss på Instagram
 

Kontaktformulär

Skriv ditt meddelande här...

Genom att använda detta formulär samtycker jag till att de personuppgifter jag uppgett registreras och behandlas i syfte att kunna hjälpa mig med mitt ärende. Behandlingen följer integritetspolicyn hos eXtremeclothing Europe AB.

Vanliga frågor

Vad kostar frakten?
Vid köp över 800kr är det Fri Frakt annars ligger frakten på 49kr
Hur lång är leveranstiden?
Just nu har vi 2-7 dagars leverans. 
Var är min beställning nu?
På www.posten.se kan du med hjälp av det kollinumret du fick i det mejl vi skickat i samband med att din order skickades se var paketet befinner sig.
Hur returnerar/byter jag en vara?
Kontrollera att önskad bytesvara finns kvar i lager.

Byte:
Vi kör på snabba byten där du på nytt beställer den vara du önskar och sedan fyller i retursedeln och skickar den vara du ej vill ha åter. Så fort vi fått varan åter makulerar vi fakturan och återbetalar om du valt annat betalsätt en faktura. Har du handlat under en kampanj som inte längre gäller vid bytestillfället så kontaktar du oss innan för att få samma pris.

Retur:
Vid retur fyller du i returblanketten och skickar varan till adressen som står längst ner på den. Så fort vi fått varan så makulerar vi fakturan eller återbetalar varan om du valt annat betalsätt. Vid retur med vår fraktsedel tillkommer en kostnad på 79kr. Förbetald returfrakt kan köpas här: Returfrakt

Returadress: Extremeclothing Europe AB BOX 517, 611 10 Nyköping

Min storlek är slut. Kommer ni få in den igen?
Tar en storlek slut försöker vi att få in den igen men det är inte alltid det går.

Men det är bara hålla koll på sidan då den kommer ut där direkt om vi får in fler.
Varför kan jag inte handla mot faktura?
Skriv in ditt person nummer och tryck sedan hämta. Den adress som kommer fram är din folkbokföringsadress och den kan du ej ändra då går inte beställningen igenom.
Har du bytt adress nyligen eller stämmer adressen och köpet går ändå inte igenom så kontakta klarna på 08-120 120 00.
Hur går jag med och ut SMS-klubben?
I vår sms-klubb så skickar vi ut nyheter och erbjudanden max 2 gånger i månaden. Så du slipper bli nerbombad med sms.

För att gå med skickar du extremeclothing till 72323.
För att gå ur skickar du Stoppa extremeclothing till 72323.
Kan jag ändra eller avbeställa en order?
Absolut! så länge vi inte har skickat varorna så kan vi ändra eller ta bort beställningen.
Jag råkade skriva fel adress/telefonnummer
Hör av dig till oss via mejl eller telefon. Om ordern inte är packad ännu så kan vi ändra det. Har du valt betalsätt faktura kan vi dock inte ändra adressen, man kan nämligen bara beställa till den adress där man är folkbokförd när man väljer detta betalsätt.
Hur vet jag vilken storlek jag ska välja?
En del varor har storleksguider. Vi skriver även ut längd och vikt på vår modell. Skulle en produkt vara onormalt stor/liten i storleken så skriver vi alltid ut det. Hör gärna av er till oss så ska vi göra vårt bästa för att guida er till rätt storlek.

Byten & returer

Vi har alltid Fria Byten!.

Ingen affär är avslutad innan du fått hem dina varor, provat och godkänt dem. Vi har därför 30 dagars öppet köp/ångerrätt på allt, vilket gör att du kan få pengarna tillbaka om du inte är helt nöjd. (Detta förutsatt att varan är oanvänd och oskadad.)

Köpvillkor

Här kan du läsa våra kompletta köpvillkor »

Adress: Extremeclothing Europe AB
Box 517, 611 10 Nyköping
Org nr: 559146-0737